رادیاتور تراکتور قیمت 1402 07 13 آموزش و مشاوره رایگان بنوان | forimall
ترموستات قطعه ای است که در مسیر انتقال مایع خنک کننده از موتور به داخل مخزن بالای رادیاتور قرار دارد و این قطعه وظیفه ی نگه داشتن دمای موتور در یک حد مشخص شده را دارد. معمولا ترموستات ها در موتور های مختلف با درجه دماهای متفاوت وجود دارد و در صورت نبودن این قطعه، مایع خنک کننده به صورت دائم در حال گردش بوده و موتور بیش از اندازه خنک شده و باعث انفجار ناقص در داخل موتور می شود. رادیاتور های مسی و برنجی، قسمت شبکه های رادیاتور از مس ساخته شده و قسمت مخازن بالا و پایین و لوله های انتقال آب از جنس ورق های برنجی ساخته شده اند. وزن سنگین تری نسبت به مدل های دیگر رادیاتور تراکتور دارد و دربرابر خورندگی می تواند مقاومت خوبی را از خود نشان دهد.
- این فن معمولا نیروی خود را از طریق پولی و تسمه از موتور می گیرد که باعث چرخش فن می شود.فن خنک کننده به سه حالت، دمنده ی باد، مکنده ی باد یا قابل تنظیم در دو حالت دمنده و مکنده ی باد کار می کند.
- رادیاتور با بدنه ی مسی، کل بدنه از ورق های مسی ساخته شده که با جوشکاری قلع به یکدیگر متصل شده اند در این رادیاتور ها مخزن بالا و پایین به صورت جداگانه ساخته شده، قسمت محل های اتصال به شیلنگ ها، درب رادیاتور و قسمت شبکه ها جداگانه ساخته شده و به هم دیگر با جوشکاری متصل می شوند.
- صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود.
- شیلنگ ها وظیفه ی انتقال مایع خنک کننده از موتور به رادیاتور، همچنین از رادیاتور به موتور را دارد این شلنگ ها باید قابلیت انعطاف پذیری داشته باشند به این دلیل که رادیاتور به صورت ثابت بر روی بدنه نصب می شود، ولی موتور به دلیل لرزش هایی که دارد برروی دسته ی موتور نصب می شود تا اینکه لرزش های ایجاد شده توسط موتور به رادیاتور انتقال داده نشود زیرا رادیاتور یک قطعه ی بسیار ضعیف در برابر لرزش می باشد.
- جهت استفاده بهتر با طول عمر بیشتر این رادیاتور از محلول ترکیبی آب، ضد جوش و ضدیخ استاندارد استفاده نمایید.
همچنین، بهتر است از رادیاتورهای با کیفیت و معتبر مانند رادیاتور پرشبکه ایران رادیاتور استفاده کنید تا عمر مفید تراکتور و راندگی شما را افزایش دهید. فوری مال با گسترهای از محصولات متنوع تراکتور ها ، برای کاربران خود «تجربهی لذتبخش یک خرید اینترنتی» را تداعی میکند. «ارسال سریع»، «ضمانت بهترین قیمت» و «تضمین اصل بودن کالا» سه اصل اولیه است که فوری مال از نخستین روز تاسیس سعی کرده به آن پایبند باشد و با رعایت این سه اصل، هرسال، حوزههای تازهای را در فروش کالا و خدمات، به دایرهی فعالیت خود بیافزاید . رادیاتور با بدنه ی مسی، کل بدنه از ورق های مسی ساخته شده که با جوشکاری قلع به یکدیگر متصل شده اند در این رادیاتور ها مخزن بالا و پایین به صورت جداگانه ساخته شده، قسمت محل های اتصال به شیلنگ ها، درب رادیاتور و قسمت شبکه ها جداگانه ساخته شده و به هم دیگر با جوشکاری متصل می شوند. این رادیاتور تراکتور در مقابل خورندگی آب بسیار مقاوم بوده و انتقال حرارت خیلی بیشتری نسبت به دیگر نوع ها دارند. بعضی از موتور ها این حرارت را به یک مایع خنک کننده مانند آب انتقال می دهند تا موتور خنک شود و بعضی دیگر این حرارت را به هوا انتقال می دهند، برای انتقال حرارت به هوا فقط نیاز به چند پره و یک فن خنک کننده می باشد ولی برای انتقال حرارت به آب باید قطعه های نظیر پمپ آب، ترموستات، شیلنگ های رادیاتور، فن خنک کننده ی رادیاتور، رادیاتور و مایع خنک کننده آن همزمان کار کنند.
شبکه رادیاتور آب تراکتور فرگوسن ۳۹۹ رادیاتور ایران
با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. در موتور های درون سوز به دلیل بالا بودن حرارت به روش های مختلف باید این حرارت را کنترل کرد.
خنک کن موتور پرکینز -لوول -LOVOL-
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید. رادیاتورهای دست ساز نیز در بازار وجود دارد که با ورق های گالوانیزه قطعات تراکتور ساخته می شود.
فروش بیل جلو تراکتور فرگوسن
پایه شاسی کشی شده
پایه طرح بکهو
بارک داخل پایه
پایه ها ورق 8
شاسی داخل شاسی دوبل شده
دکل ورق 6
سرجلو با 8 ورق دوبل شده
دو تا پلی … درب رادیاتور تراکتور یکی از قسمت های اصلی رادیاتور می باشد که در صورت خرابی باعث نشت مایعات و بخار به بیرون می شود، رادیاتور ها باید تحمل فشار بخارآب را نیز داشته باشند و این فشار در صورت خرابی درب رادیاتور کم یا زیاد شده و باعث خرابی در مجموعه ی رادیاتور تراکتور می شود. موتور های درون سوز به این معنا می باشد که سوخت هایی نظیر بنزین و گازوئیل در داخل موتور منفجر شده و باعث ایجاد یک نیرویی در سر پیستون شده و حرارت زیادی در داخل موتور ایجاد می کند.